seniyirimmisdafaa mollers balik yagi kullanmaya başladık şansa kadere kiyafete bi yere degdiyse defalarca da yikansa o balık kokusu gitmiyo kizlar napicam ben yaaa yeminle oda bile kokuyo çamaşırın bulunduğu 😪😪😪😪
Evaninanasi seniyirimmisdafaa şırınga ile içirin eğer tükürme huyu yoksa saklamaz, dökülmez. Ben bütün ilaçları şırınga ile içiriyorum 😂
Cucununannesi Ayy konudan bagimsiz kac aylik bebis bende kullanmayi dusunuyoum bu markanin balik yagini🥲
seniyirimmisdafaa Cucununannesi kullanicaksan önlemini iyi al bacim ahah. 13aylik yeni basladik bizde ama cok önerilen bi marka icerigi cok iyi morina baliginin karaciğer yagindan yapılıyormuş filan 😀
ejdermeyvelilahmacun seniyirimmisdafaa ya benim bebeğim de 13 ayına girecek ama eczanelerin hepsine sordum 2 yaş altına ağır gelir özellikle yazın ishal yapar dedi vermedi. Yaşadınız mı bu durumu
Cucununannesi seniyirimmisdafaa ay bakim 17aylik olacak bu ay bende vermek istiyorum artik dökmeden kullaniriz insallah🥲
seniyirimmisdafaa ejdermeyvelilahmacun hmm blmiyorum dedigim gibi daha 3 gun oldu biz doktor onerisiyle basladik. eczacilar bi sasiriyo ztn doktor tavsiyesi deyince veriyolar