5 aylık bebeğim şimdiye kadar günde 3-4 kez kaka yapardı. Pek gaz sıkıntımız kolik vs olmadı. 2 gündür kaka yapmıyor karnı sert değil ama gazı acayip kötü kokmaya da başladı. Aniden değişince durumu endişe ettim. Sadece anne sütü alıyor bu arada. Yaşayan var mı böyşe bi şey doktora götürmeli miyim?