ayuksel Geçmiş olsun. Aynı problem bizde de var. Dün gündüz 37 ile başladık sonra hiç 37 den aşağı düşmedi en son 39.5 gördük. Bugün doktoruna götürdüm tahliller temiz, viral enfeksiyondur dedi. Ama hala ateş yükseliyor. Calpol dolven dönüşümlü veriyorum ama bence dolven ateş düşmesinde daha etkili. Bir de paranox s fitil veriyorum. Ama dediğiniz gibi ilaç süresi geçmeye yakın ateş tekrar yükseliyor. 6 da dolven vermiştim iyiydi şimdi tekrar yükselişe geçti bu sefer calpol verdim. Bende annemde kalıyorum klima var odayı soğuttuk, 26 derece de açık bırakacağım oda çok sıcak olmasın diye.