Özel eğitim için ücretli öğretmenlik düşünüyorum ama e devlet başvurusu yapamıyorum. “Dönem bilgisi bulunamadı. (Yeni dönem henüz açılmamıştır.)” diye bir görüntü var. Herkeste mi bu şekilde yoksa bende mi bir problem var diye merak ettimmm. Eğer sizde de böyleyse başvurular ne zaman başlayacak ? ✨🌸