Deletedmom289 Arkadaslar 38 gunluk bebegim var ve kuru oksurugu var ne yapabilirim nasil gecer bi akil verin 😥 sabah saglk ocagina goturdum calpol surup verdi.onuda gunde 2 kereden fazla vermek istemiyorum.cunku cok kucuk.hapsiriyo bide.
mom0989 Deletedmom289 calpol ağrı kesici ateş düşürücü öksürüğe ne alaka ? Siz bence başka doktora gidin canım geçmiş olsun
Ikrazumra19 Deletedmom289 saglik ocagina bakmayin lutfen oksurukle calpol ne alakasi varmis bis yere ilac veriyorlar daha kucuk iyi bir cocuk doktoruna goturun evde birsey yapamazsiniz cunku
Emelsahin Deletedmom289 benim de 25 günlükken öksürmeye başladı bişey yapmadılar sonra sekrol verdi balgam söktürücü onu kullanıyorum bir de sürekli burnuna serum fizyolojik damla sıkıp çekiyoruz nefes alması rahat olsun diye biraz daha azaldı öksürüğü
MinikMucizemmm Deletedmom289 bende bir aylıkken hasta etmiştim küçük olduğu için ilaç vermiyorlar ateşi olursa ciğerlerine inmiş olur ve hastanede yatarsınız ama ateşi olmadığı sürece hastaneye gitmeyin doktor bize öyle söylemişti ateşi olmadığı sürece gelmeyin buradaki mikroplu ortamda kalmasın bol bol emzirin demişti doktor anne sütü bağışıklığı güçlendiriyor daha çabuk atlatmasını sağlıyor
Deletedmom289 Mom9 acile goturdum hic bisey yapmadilar nefes alip verisi hizlanirsa morarirsa getir dedi.tobe yarabbim resmen ölünce getir dedi gerizekalilar 😥😥
Deletedmom289 Emelsahin balgam oldugunu sanmiyorm kuru oksurdugu belli.cok caresz kaldm annemde yok yanimda ne yapcm bilemyrm 😥😥
Melise Deletedmom289 burnunu temiz tutun bol bol emzirin boğazı nemli olsun hep ve buhar makinesi hava kuru doğalgaz klima yapmış olabilir hırıltı olduğunda getirin getirin demişti doktor bize onu dinleyin hastahane ortamı da iyi değil onun için çünkü ama buhar makinesi şart çok fark ediyor benim oğlum buhar makinesi calismayinca hemen burnu doluyor horluyor gibi oluyor balgam yapıyor ve öksürük çalışınca rahat uyuyor nefes alıyor
-erCansu- Deletedmom289 yani sağlık ocagina hic bizaman goturmeyin bence onlarin alani degil cocuk sagligi doktoru baska... acillerde acil durum olmayinca ilgilenmez tabiki hakaret etmenize gerek yok... evde yapilabilcek seyler icin bebeginiz cok kucuk cocuk doktorunuza goturseniz iyi edersiniz coooook gecmis olsunnnn
Deletedmom289 -erCansu- saglik ocaginda bebegi takip eden doktor ve hemsire var.ayrica anne degilsiniz galiba boyle rahat konustugunuza gore.anneysenizde eger acil olmadan acile gidiyomusunuz siz keyfinizden.hakaret etmeminde derdi senimi gerdi
-erCansu- Deletedmom289 öncelikle neden sinirlendigini anlamadim :) evet takip ediyolar ama demekki sende derdine derman bulamamissin adı üstunde cocuk doktoru cocukk... keşke dedigin kadar rahat olsaydim ama senin gibi bilincsiz anneler acile kostugu icin aciller tiklim tiklim gordugun gibi ilgilenmemislerde zaten.. sana gotur dememin sebebide malesef bronsitten yogun bakimda yatmasiydi kimse yaşasin istemem.. bende oyle saglik ocagiyla gecistiremiyorum iste ne yazikki :) sana duzgunce fikrimi soyledim tartisma cikartmana gerek yok. Neyseee tekrardan gecmis olsun
Deletedmom289 -erCansu- sen gerizekalimisin cocuk acil diye bi yer var ordaki doktorda cocuk doktoru..acil kalabalk olmasn diyemi burda ahkâm kesiyosun.sen kimsinde benm anneligimi yargiliyosun.senin gibi annelerde anca klavye annesi olur iste
-erCansu- Deletedmom289 :) Allah senin cocuguna sabır versin aman yarabbi senin muhattap oldugun insanlarada 😂 hakaretlere bak aman amannnn.. Sana laf bile anlatmaya degmez seviyesiz uzatmasaniz iyi olur...