1 ay önce doğum yaptım ve bebeğim 1 haftalıkken tıpkı sizin gibi kulağının arkasında küçük beze tarzı bi şişlik farkettik çocuk doktoruna götürdük bi krem yazdı günde 3 kez o bölgeye sürdüm ve 10 günde geçti gittii :) önemli bişey olduğunu zannetmiyorum geçicidir korkmayın doktorunuza gösterin ama mutlaka🙏🏻