Bebeğim 4 aylık kilo alımı düşük sağimla artirmaya çalışıyorum. Bu sirada şoyle bir şey gelisti : memeyi birkac dakika emmeden sut gelmiyor bebegim de sinirlenip memeyi birakiyor. Bu normal midir yanlis bir sey mi yaptim cok uzuluyorum cunku emmedikce sut daha azalacak diye korkuyorum. Deneyimi ve fikri olanlar paylasabilir mi lutfen