Ya benım kızım da gecırdı gıtmedıgım doktor kalmadı hatta hepsı farklı farklı şeyler soyledı sonra Antalya tıp merkezinde bır cıkdıye götürdüm bana tek sadece vazelın verdı bu mavı kaplı e vitamınlı dıye geçiyor hatta ılk ınanmadım nasıl olucak derken hemen söndürdü yaraları ve geçirmeye başladı ama zaten bısey kullanmazsan bıle en fazla 2 ay kalıcılgı oluyormus fazla stres ve nerden geldıgı bellı olmayan bır hastalıkmıs bulasıcılık etkısıde sıfır