cerkezkizi59 öncelikle daha yabancılama için küçük. Yine de ben sizin yerinizde olsam sevinirdim. Böylr çocuklar üstüne düşülürse daha uyumlu oluyor. Benim oğlumda böyleydi sonra ayrılık kaygısı dönemi vs derken şimdi kimseye gitmez. Gitsede anne anne diye gezer, beni çağırır. 13 aylık. Ve çok aktif bir çocuk. Hiç uyum sorunu yaşamadık. 9.aydan beri oyun grubuna gidiyoruz. Ordaki öğretmenler vs de diyor. Ne güzel herşeye uyum sağlıyor diye. Bence üzülmek yerine sürekli sosyalleştirin.