selimalpinannesi çok teşekkür ederim canım🙏 kimse için değil kendimiz için sağlığımız için tabiki tek önceliğimiz olan evladımız için,ben kendi irademle diyet yapıyorum diyetisyene gitmiyorum,yürüyüşe gidiyorum. Porsiyonlarımı baya azalttım,çoğu yasaklı şeylerden yemiyorum zaten artık canım da istemiyor görünce alıştım sanırım🫠 umarım sizde yapabilirsiniz kendinize güvenin.