Prensannesiii_ Merhabalar 8 günlük bebeğim sürekli uyuyor sadece beslenme ve alt değiştirme için uyandırıyorum bazen de kendisi çok acıkınca ağlayarak uyanıyor. Sürekli uyuması normal mi acaba sarılık vs yok her şeyi normal sizin bebişler nasıl
dilberhala1 Prensannesiii_ Normal tabi kız sarılık yoksa beslenme için uyanıyorsa sıkıntısız tamam daha ne istiyon bırak uyusun 😂 benim kızımda öyleydi ohhhh hep uyurdu
Mommyhann Prensannesiii_ sarılık vs yoksa cok güzel bişey bence tadını cıkarın 3 yıldır uykuya hasretim😂
Prensannesiii_ Bende endişe ediyorum bi yandan üzülüyorum da hep uyuduğu için onu ilgisiz bıraktığımı düşünüyorum 😁 ilk bebeğimiz hem tecrübesiz hemde çok duygusalım☺ beslerken uyanık oluyor uyuduğunda uyarıyorum hemen