Kızlar bebegim 32 haftalık doğdu 1 ay küvezde kaldı hep biberon ile beslendi eve geldiğinde beri sürekli genzine kaçırıyor dik beslememize rağmen 8 aylık oldu hala tükürüğünü genzine kaçırıp nefes alamıyor su içerken iki yudumda boğuluyor sanki her ay düzenli doktor kontrolümüz var fakat genel çocuk cerrahisine baktırmalı mıyım