İstanbuldayım. Heran olabilir. Ne yaparım bilmiyorum ama oğlumu korumak için elimden geleni yaparım. Deprem için hızlıca çıkmak için kapıya yakın eşarp ve ferace astım zaten. Yüksek ihtimal kaçarım . Asansör bile bana kurtarıcı gibi geliyor(bina 4 katlı)