Topuk kanı için birşey diyemem ama geçmiş olsun inşaallah kötü birşeyi yoktur ıkınma bebeklerde normalmis benim bebeğim doğduğu günden beri afedersiniz eşek gibi anirir derecede ıkınırdı uyanıkken de uyurken de bu şekildeydi doktorumuz çocukların karın kaslarınin olmadığını gelişmekte olduğu için böyle yaptıklarıni söylemişti ikinmasi belli Bir süre geçecek emin olun yine de içiniz rahat etmezse doktora danışabilirsiniz ama dediğim gibi gayet normal bir durum