40 ın çıkarılma, çıkarma gibi birşeyi yok yapılan gelenekler adı üstünde gelenek bir zorunluk değil dinimizcede aynı şekilde. Ben hiç birşey yapmadım 40 gün dolunca önce bebeğimi yıkadık babasıyla daha sonra ben gusül abdesti aldım bu kadar olması gereken de bu ☺️ bundan sonraki süreçte bebeğinizle kolaylıklar mutlu günler dilerim 🥰