elifats elifats 2 doktorda isilik dedi ama değil sürekli kaşınıyor ayakları birbirine vuruyor ha bire huysuz gece sürekli uyanıyor kendini sürtüyor isilik dedi krem kullandım geçmedi isilik olduğunu sanmam
busraalanya elifats bu isilik değil yazık bebeğe o kdr uzun zamandır kaşınıyor mu yavrum hemen iyi bir doktora götürün bence . Çok geçmiş olsun
elifats [silindi] intenrttden baktım görüntüsü biraz benziyor olabilir mi acaba farklı bi doktora gideyim ben birdaha
cmag İsilikte kaşıntı ve huysuzluk yapar benim oğlumda yapmıştı 1 ay boyunca vücudu buna benzer hatta daha kötüydü sonra tatile memlekete gitmiştik orası serindi hemen düzeldi
elifats [silindi] 1 aya yakın vat ama bu kadar değildi dahada ilerledi uyuz olabilir mi acaba hergün ılık suyla duşta aldırıyorum da niye böyle anlamadım kaşınıyor çok rahatsız
[silindi] elifats ateş vs.ekstra bir durum yok dimi , belki sürekli yediği bir gıdaya karşı urtikerde olabilir
Nefeslihyt elifats uyuz bu kesin tanı koyana kadar birsürü şey diyorlar 5 yıl önce benimde bebeğim olmuştu sizde kaşıntı yokmu bacaklarınızda falan gece oluyor kaşıntılar
nazannn elifats uyuzz gibi duruyor isilik banyodan sonrasi hafifler bu bence uyuz gece kaşıntısı varya bilki uyuz lütfen gecikmeden doktora gidin her doktor bilmiyor cildiye gidin
[silindi] elifats ben de görüntüsünü benzettim ama eminim isilik böyle değil ya inşallah ciddi birşey değildir , direk cildiyeye götürün çocuk doktorları benim kızıminki alerjisi onada isilik dediler onların yüzünden anafilaksi geçirdi
[silindi] Marsila teşekkür ederim 🌸 alerji krizi canım , alerjik madde alındığında morarma , kasılma , köpük köpük kusma ve bilinç kaybı oluyo adrenalin iğnesi vurulana kadar
Marsila elifats Canım bu isilik değil uyuza çok benziyor muhakkak iyi bir cildiye doktoru görsün uzaktan bakıp yorum yapmasına izin verme büyüteç ile mor ışık altında baktır gerekir ise sürüntü veya biyopsi iste ancak asla aaa şudur diyen doktora güvenme muhakkak büyüteç ile baktır çok geçmiş olsun ben de yarın gitcem bebeğimin kolunda çıktı bir şeyler ben aylardır kaşınıyorum uyuz dedi biyopsi aldı egzama çıktı valla ne yaşıyorum bilmiyorum geçen kuzenim geldi şap şup öptü kızımı baktım kaşınıyor uyuzum dedi gerçekten uyuz oldum ya mal kadın beni sinir etti hala çok kızgınım ona
Nefeslihyt Nefeslihyt ilaçları kullandığınızda birde organik elma şirkesi alın bir kahve fincanı koyun banyo suyuna bekletin bebişi içinde
Marsila Nefeslihyt Benim profile girip bakar mısın canım döküntüler uyuza benziyor mu doktorlar anlamıyor 😔