@Elifdemir1907 Zühre ana aldım ikinci şişeyi yarıladık suyla karıştırıp meyve suyu olarak veriyorum çok seviyor. Bağışıklık sistemine faydası var. Enfeksiyonlara karşı koruyuculuğu var, antioksidan etkisi var, demir yükselttiği söyleniyor, vitamin ve mineraller var. 6 . Aydan beri kullanıyorum bazen pankeklerinin üzerine gezdiriyorum. İlk zamanlar muhallebi gibi yapıyorduk ya onların içine de katıyordum. Pekmezi hemen başlamadım çünkü çok kaynıyor vitamini gidiyor aslında bi bakımdan. Doktorumuz da pekmezi 8 . aydan sonra ekledi listeye onun yerine karadut özü verebilirsin demişti.