Geçen hafta işe başladım. Kızım 2 yaşında. İkiyaşına kadar hep ben baktım. Şuan Anneannesi bakıyor. ilk gün eve dönüşte çok sevindi. Çığlıklar attı. Öptü beni bir sürü sarıldı. Ama sonraki günler beni tınlamıyor artık. Eve geliyorum ne bir sevinç hali var ne ilgi. ben gelmemişim gibi başka şeylerle ilgilenmeye devam ediyor. Çok üzülüyorum benim eksikliğini neden hissetmiyo ben gelince neden heyecanlanmıyo, sevinmiyo. Varlığımda yokluğumda bir mi onun için çok ağır geldi 2 seferdir ağlıyorum