kahveli_anne Kızlar iyi akşamlar. İlk kez doğum kontrol hapı kullanacağım illa ki regl olduğunda mı kullanmak gerekiyor? Eczacı regl olmanı beklemeye gerek yok dedi size danışmak istedim.
paralelevrendemutlu kahveli_anne Bende yazz kullanıyorum. Reglin ilk veya ikinci günü başlanır. Aynı saatte alınmaya devam edilir. Zaten 27 veya 28.tablette regl olacaksınız yeniden
kahveli_anne Teşekkürler kızlar. Peki yan etki olarak ne yaşadınız? Kıllanma ve kilo alımı oluyor dedi eczacı sizde bu yan etkiler oldu mu?
Birdunyabircennetannesi kahveli_anne Bende olmadı 2 senedir kullanıyorum keşke biraz kilo aldırsaydı bana Kıllanma da yapmadı
kahveli_anne Bide kızlar eczacı sigara kullanıyor musun kullanmaman gerekiyor bunu kullanırken damar tıkanıklığı yapıyor dedi. Benn kullanmıyorum ama sizinle de paylaşmak istedim.
Birdunyabircennetannesi kahveli_anne Valla bugün aşırı derecede varis olan bacağım ağrıyor üstüne basamıyorum şuan acildeyim Varisi olanlarında kullanmaması gerekiyormuş sanırım buradan duymuştum