elanurylmz doymak bilmiyor değil aslında siz o bebeğe 200 ml mama da verseniz emer zaten kendini bilmez şu an dünyaya alışmaya çalışıyor ve meme de kendini avutuyor emmesi çok normal bende verdikçe verdim o hatayı yaptım burnunda fışkırırcasına kusuyordu ağladıkça mama vermeyin gazı var büyük ihtimal gaz masajı yapabilirisniz daha da erken gaza ama sürekli ağlama sebebi başka gelmedi aklıma