Buraya insan gibi soru sorunca kimse cevap vermiyor nerde kaynanana aldatma aldatılma gün muhabbeti varsa ona cevap verildiği için bu başlığı açtım soru şu 11 aylık bebeğimin ilk alt dişi çapraz gibi geliyor sadeve ucu belli 1 tane bu düzelirmi ? Yoksa düzmü gelmesi gerek