Betulyl bebeğim 1 aylık olduğunda başlamıştı bizim de uyumama durumu atak olabilir dedim ama yaklaşık 1,5 hafta sürmüştü gaz başlıyor sanırım ondan olabilir
gece gündüz farkını öğretmek hem de rahatlaması adına bi uykusunu dışarıda yaptırıyorum gündüz akşam da banyo yaptırıyorum öylelik kolay dalmayı öğrendi gibi şükür
ama günü gününü tutmuyor yine de