fifi48 15 aylık olucak ama hala anne demiyor hergün tekrar ettiriyorum ama yok..
Baba dede mama meme kaju kurbağa kavhaltı
Katya(temizlik robotun adı) pisi(kedi) bu kelimeleri söylüyor ama anne dedirtemedim.
Anneyi biraz keyiflerinden söylemiyorlar ya. İnattan yani. Benim kızım 7. Ayda söyledi, 11. Aya kadar söylerdi sonra bir bıraktı taaaa 18. Ayda söyledi bir daha 😂😂 o da bir akranından duydu da söyledi yoksa yine söylemezdi. Kelimeleri yeterli. Benim kızım 16. Aydan sonra açıldı zaten bir açıldı pir açıldı şu an 23 aylık olmak üzere. Şarkılar söylüyor, 4 lü 5 li kelimeleri çok rahat çıkarıyor. Benle beraber komşu komşu bu bu tekerlemesini söylüyor falan. 16. Aya kadar çok az kelimesi vardı. İçinde tutmuş tutmuş bir anda söylemiş gibi oldu 😂