Sekeranne4 sık sık emzir az emiyorsa bende ilk zamanlar senin gibi bir saatte bir emziriyirdum az emiyordu uyuyordu doyuyor sandım ama doymuyormus ve sarılık oldu arttı sarılığı şekerli su fln icirdim hastanede yatması diye bir ay fln sonra bitti sarılığı dikkat et çok uyuyorsa sariliktan uyuyor bol bol emzir uyanmiyorsa ayağına vur o şekilde uyandır doktor öyle demişti bana