Merhaba kızlar hangi marka lens kullanıyorsunuz ben 15 yıldır lens kullanıyorum biofinity pruvision elegance air optik softlens kullandım hep değişik markalar çoğunlukla kullandığım biofinty di memnunda kaldim ama fiyatları uçmuş en son proclear diye lens aldım iyi gelmedi gözümde sürekli batma yaptı biofinty de en son kullandığımda gözümde keratit oldu ondan olduğunu düşünmüyorum aslında her neyse ya hangi markayı önerirsiniz memnun kaldığınız marka varmı aldığınız yer mesela uygun olan siteler yardımcı olursanız sevinirim 🙏