beybitooo 2 aylık bebeğimin kasları ayına göre geri dedi doktorumuz. Bizi çocuk nörolojisine yönlendirdi. Başını tutamıyor, ağlarken çok kasılıyor dümdüz yapıyor kendini bükülmüyor kolu bacağı. Böyle bir durum yaşayan var mı