Merhaba arkadaşlar 2 senelik açıktan bir bölüm okumak istiyorum.
Ama boşada okumak istemiyorum yarın öbürgün çalışmak zorunda kalırsam çalışscağımda bi bölüm olsun istiyorum.
Sizce hangi bölüm okunmalı?
Hangisinin önü daha açık?
Siz olsanız hangisini tercih edersiniz?
Birde kayıt yenilemeler ne zaman yapılıyor bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim. 💝