Kızlar oğlum 4 gündğr ishal ateşi var hastaneye gittik şimdi sonuçları çıkmış, glukoz normal değeri en fazla 109 olması gerekirken 134 çıkmış, tok karnına verdik bu arada kanı biraz tedirgin oldum. Hasta olduğu için mi değerler böyle yoksa şeker hastalığı vs olabilir çok korktım aynı durumu yaşayan var mı