yyasolii yakın yaş aralıklı çocuklarım yok ama size şöyle söylim kızım 5 yaşındayken oğlum dünyaya geldi şimdi oğlum 8 aylık. Zorluksa bu yaş aralığında bile çok zor. Tek avantaj kreşe gidiyor olması. Belki aklınızda şuan kendi işini kendi yapıyo yemeğini yiyo tuvaletine gidiyo üstünü giyiyo uyuyo gibi bir düşünce belirebilir. Ama kıskançlık dürtüsüyle regüle oldu ve her şeyini kendi yapan kızım artık yapmıyor. Kıskançlık duygusunu bildiği için çok zorluyor beni bazen diyorum daha o duyguyu bilmediği dönemde yapsam daha mı az yopranırdım diye çünkü yetememe duygusu anneyi fiziksel yorgunluktan daha çok yoruyo. Yaş da geçmiş oluyo tam rahata ermişken tüm süreci en başa sarıp *2 olarak yaşıyorsunuz.
Demem o ki yaş farkı kaç olursa olsun zor iki çocuk büyütmek. Birinde bedenen daha çok yoruluyor anne diğerinde psikolojik.
Karar sizin tabii ama bir gün 2. Çocuğu zaten yapacaksanız büyüdükçe çok kolay bir süreç olmuyo bilin isterim.