Suphiye_mila13 ezgiii12490 doktora yazardırırken emzirdiğinizi söylemeniz gerekiyordu söylemiş olduysanız da zaten ona göre yazmıştır antibiyotiği
[silindi] ezgiii12490 yok öyle birşey canım,Osman gönülal in güvenli ilaç listesinde var hatta ben cuma günü Kanal tedavisi olcam , dişim çok agriyo doktora süte gecermi dedim gecsede zararlı bebeği etkilicek birşey yok dedi hiç endişe etme
Mnli ezgiii12490 o antibiyotik 101 gibi bir ilaç hamileyken de emzirirken de onu veriyorlar bişey olmaz
ezgiii12490 [silindi] bende kanal tedavisi olcam canm kaç aylik bebgin kaç gün antibiyotik kullan dedi