nurpinar Arkadaşlar merhaba 6 aylık bebeğim var üç aylıkken adet olmaya başladım tekrar ve üç aydır düzenli adet oluyordum bu ay 5 gün geçti korunuyoruz ama stres oldum emzirirken normal mi bu durum
ilkanneligim1 nurpinar benim de iyice bozuldu adetim bir ay geçmeden ikinci defa oldum 12 . Günüm hala bitmedi kan parçası gibi geliyor hala bilgisi olan varsa yazabilir mi