Oğlum 20 aylık bazen herşey o kadar üst üste geliyor ki oğlum da çok hareket li ve istediği şey olmayınca ağlayan bir bebek istemeden yapıyor um ses tonumu yükseltiyor um örneğin o dolabı açma derken sesim yükseliyor ve sonra çok vicdan azabı çekiyorum söz veriyorum kendime daha yapmıycam diye ama farkında olmadan o anlık duruma göre gene oluyor bu dediğim her zaman olmuyor sayılıdır