Teşekkürler kızlar ben de buraya yeni transfer oldum bebişim 4 günlük oldu biraz emzirmekte zorlanıyorum sanırım hiperlaktasyon sorunum da var göğüslerim taş gibi oluyor mastit eşiğindeyim baya profesyonel biri birebir destek için 5000 tl fiyat verdi biraz fazla geldi ama mastit olmaktan da korkuyorum sağarken falan uçları çok acıyor 🥹