yaren_msll0 Kızlar kızım 13 aylık tutunup yürüyor ama kendi yürümek istemiyordu ellerinden tuttuğumuzda gidiyor korkuyor tek başına acaba doktora başvursammı
Bellabells yaren_msll0 benim de bebeğim 14 aylık ellerinden tutup geziyoruz evin içinde.yürümek istiyor ama dengeyi kuramıyor.gerçi cumadan beri hasta yavrum hali yok yürümeye uzanıyor öyle yerde. Sağlıkları yerinde olsun. Zamanı var daha demek ki
Poncikkkk yaren_msll0 18 aya kadar yürümemwsi normaldir kenarlara tutunuyorsa yakında yürümeye bşlar benm bebeğim 14 aylık yürüdü