Merhaba bebeğim beş aylık doğduğundan beri hem meme emerken hem de mama yerken sürekli saçlarını yolluyor takip ettim sadece mama yerken bunu yapıyor acaba çok mu acıkıyor Ya da kakası Var o karnını ağrıtıyor ya da bu bir huy mu anlam veremedim aynı şeyi yaşayan var mı?