Bebeğim 1 aylık oldu bugün sağlık ocağına gittik hepatit b aşısı yok hastanelerde de yokmuş kendimiz temin etmemiz gerekiyormuş eczaneye söyledik yarın getirecekler çok saçma ya durumu olmayan insanlar ne yapsın 1 aydır yokmuş birde söylemiyorlar 5. Hafta atağı yaşıyoruz uykusuzum zor gittik aşı yok diyor insan önceden haber verir