fatmaglll Merhabalar kızım 4 ay 20 günlük aşı yeri kızarmıştı ama bugün yıkarken o kızaran yer patladı ve aktı herhangi birşey yapmadım sadece su döktüm ama normal midir bu
yamaniskom fatmaglll evet normal sakın siz dokunmayın sıkmayın. O koldaki aşı deri altına yapıldığı için bi süre sonra bu şekilde oluyor 1 yaşına kadar devam edebilir
Tazeanne0134 fatmaglll çok normal canım sakin sıkma 6 aya kadar düzelir verem aşısı yapıyor öyle korkma sen