iyiki Ya içmeyen bebekler için içine vanilya damlası mi özü mü birşey koyuyordunuz sanki onun tam ismi var mı nereden alabiliriz intden alanlar link bırakabilir mi
Bebeko19 iyiki vanilya şurubu diye geçiyor og ya da Virna markasında olması lazım yanlış hatırlamıyorsam