Belki tek tük iyi olanlar vardır ama açıkçası hiçbir halt bildikleri yok.
Ben 524 beta ile gebeligimi öğrenmiştim, geçen sene, 4 gün sonra kan verdim 734 çıktı bana dediki dış gebelik veya sağlıksız gebelik kendini hazırla dedi.
Ve o kadar uzuldumki çikolata kisti vardı bir tane çocuğum vardı ama kardeşi olsun çok istiyordum uzun zamandır bekliyordum.
Eşim gel ağlama acile gidelim dedi işten gelince neyse gittik şehir hastanesi yeni açılmıştı o ara.
Durumu anlattım bunu ultrasonla bakmadan sadece bir kan sonucuna göre biz bile söylüyemiyoruz dedi doktor.
Baktı böyle pırpır eden birşey gosterdi bu arada son adet tarihime göre de 5+4 tü sesini duyamayiz ama kalbi bu , kese haftayla uyumlu gayet güzel gözüküyor dedi ve şuan kızım 1 yaşında.
Şimdide her gittiğimizde hiç almamiski bu çocuk kilo diyo örnek 8.550 cikiyo bezi boş olduğu halde zaten yaz günü kıyafet 400 gram gelirmi arkadaslar. deftere 8.100 yaziyo 75 cm boyunu 73 ölçüyor.
Sonra bana sanki gelişim geriliği var diyo.
Kafalarını birbirine vurasim geliyo bir daha gitmemeye karar verdim en azından hastanede bezine kadar çıkarıp olcuyorlar , asilarinida hastanede yaptircam.
Boş boş milleti korkutuyolar akşama kadar telefon ellerinde…