Deletedmom_119 valla ben dogum yaptiktan 5.6 ay sonra uzeri şisti ve bisey degdikce haraket ettikce acıyordu sinirlerim bozuliyordu artik haraketlerimi kısıtliyordu tam 3 kre dr.gittim farkli olarak.bisey yok normal dediler.enfeksiyon vs.diye korkmuştum sonra bi süre yine devam etti geçti.zaten benim sezeryan dikişimde zor iyileşmişti.vucudumla alakali herald