Recbeyer Kızlar bugün kanal tedavisi oldum fakat e nabizima girdiğimde KANAL TEDAVISI 2 KANAL ( ÜST DOLGU HARIC) yazıyor ama bana bidaha gel demedi doktor sizce bu ne demek kanalı kapatmadı mi gene gitmem mi gerek???