Çalışan anneyim 10 gündür yıllık izindeydim tatile vs gittik geldik. Yarın iş başı ve ben o kadar alıştım ki kızımla olmaya. Oda alisti bu süre zarfında. Bütün gün beraber oyun oynuyoruz vakit geçiriyoruz o kadar mutlu ki anlatamam. Beni görünce sarılmaya öpmeye vs başladı. 10 buçuk aylık şuan. Bunlar çok hoşuma gidiyor bu tatil bizim bağımızı çok güçlendirdi. Ama çokta alıştım. Şimdi nasıl ise baslicam nasıl birakicam bilmiyorum çok üzgünüm çok huzursuzum🥲🥺