Bugün 4 .günümüz ve oğlum artık çiş diyor o kadar mutluyum ki kızlar bu süreçte bence en çnemli şey sabırlı ve çocuğuna karşı hiç kızıp bağırmamanız yoksa ters tepki alabilirsiniz. Rutinimiz şöyle ilerliyor gece yatmadan bez takmıyprum sabah kupkuru kalkıyoruz ve direk çişe gidiyoruz ve çiş yaparken ben yanında kalmıyorum daha rahat bi şekilde yapıyor bugün hiç daha altımızı ıslatmadık hergün kakasını da oturup tuvalete kendi yapıyor . Sizler nasıl ilerlediniz