Kızlsr merhaba, 17 günlük bebeğim var. 38+1 de 1850 gram doğdu. Anne karnında beslenemedi kordon damarından biri tıkandığı iÇin. Hem kendi dr hem de sağlık ocağındaki Dr mama vermemi önermiyor anne sütü diyorlar. Kendi dr u ben tekrar sorunca istersen ver ama anne sütü yeterli demişti. Sağlık ocağından 2 kiloyu geçene kadar her gün 2500 ü geçene kadar 3 günde bir geliyorlar politikaları böyleymiş. Yavaş yavaş toparlıyor. Ben de çabuk toparlasın istiyorum çünkü çok küçük doğduğu iÇin morarma ve kasılma nöbeti geçirdi bu da belli bir kilonun altında oluyormuş. Çok korktum aklım çıktı onu birkaç dakika hareketsiz görünce. Hızlıca büyüsün istiyorum ama mama da gaz yapıyormuş ne yapsam sizce mama vermeli miyim. Büyümesini hızlandırır mı mama