Kızlar oğlusum 26 günlük gün içerisinde çok sık emzirdigim için bazen sütüm yetersiz gibi hissediyorum ve mama veriyorum ilk başta bebelac aldım onu kustu hep şimdi sma aldım onu da kusuyor sizce ne yapmam lazım mamayi da 2,3 günde bir veya normal olarak günde sadece 1 defa 30 ml olarak veriyorum çok mamaya da alistirmamaya çalışıyorum elimden geldiği kadar sürekli emziriyorum ama bazen çok agliyo huzursuz oluyo bende o zaman mama veriyorum doymuyor diye sizce ne yapmalıyım