ecedemirel Biz çok zor geçiriyoruz. uyku çok ama direniş. aç ama gıda reddi, memede eh öyle böyle. hep ağlak, hep mız mız, hep sinirli.
3kedili2bebekli ecedemirel biri çok sakin çok uysal iştah düzeldi digeri biraz rahatsızlandı huysuz iştah azaldı meme ikisinde eh mama istemiyoruz sanırım emeklemeye başladılar canavar gibiler evin içinde ne zaman nerden çıkacakları da belli değil 😂
Hatice7 ecedemirel hep meme isteği aç olsun tok olsun fark etmiyor İştahın pek yok şu aralar 2 diş +1 diş de görünmek üzere Apalama koltuklara tutunup kalkma Anni möö mama baba gibi sesler çıkarıyor Biraz huysuz mız mız
ecedemirel 3kedili2bebekli Emekleme, koltuğa tırmanma aynen mevcut, bacaklarıma tutunup evin heryerine peşimden geliyor.😁
Hatice7 ecedemirel gündüzün 2. Uyksuna geçişte zorlanıyorum ama 1. De zorlanmıyorum direk uyuyor gece de öyle sabah 7.30-8 gibi uyanıyor 11 de uyuyor 2. Uyku da 4 gibi oluyor akşam da 10 da uyuyor
ecedemirel Hatice7 Aynen bende ikinci uykuda, akşam 9 zarzor emzik atıyor uyutucagimi bildiği için ay ne zor ay mis
seval61 ilkanneligim1 9.aya kadar oturmasi gerekiyor eğer oturamiyorsa doktora göstermenizde fayda var benimde bebegim 8.5 aylikken oturdu
ecedemirel Nurrelaam bizde iki alt var daha aman aman salya akışı çok fazla ama diş yok sinir hersey mevcut ne zaman biter…
ilkanneligim1 ecedemirel oturtmaya çalışıyorum ya mesela bana gelmek istiyor öne eğiliyor emeklemek için bazen zorla da olsa bir şekilde oturtmaya çalıştığım zaman 3 saniye falan oturuyor
Nurrelaam ecedemirel valla hiç bilmiyorum annelik delilikmiş Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin hepsine inşallah 🙂