ozermensure Arkadaşlar doğumdan 3ay sonra saç dökülmesi 1bucuk aydır aşırı bı dökülme var kan tahlilleri temiz dökülme karşıtı sampuanlar kremler aldım ama hiç faydasıni görmedim Ankara’da yaşıyorum onerebileceginiz doktor varmı memnun kaldınız mı yardım lutfen
Lavinya_ ozermensure doğumdan sonra oluyor canım bendede oldu tavsiye üzerine d vitamini kullandım geçti
EbruBoluKaya 9,5 aylığız hala dökülüyor bende gittim doktora herşey normal çıktı doğumdan dolayı dedi 1 seneye tam olarak düzeliyor saç kendini yeniliyor şuanda dedi bekliyorum bende
aremgi @ozermensure ben cildiye polikinliğine gitmiş dım vitamin ve eczanede satılan şampuan vermişti baya düzeldi
EbruBoluKaya ozermensure inşallah bende aynı durumdayım her elimi attığımda saçlar elimde kalıyor dökülmekten ziyade. Dün gittim kestirdim saçlarımı sıca hem sağlıklı uzasın Hemde dökülen bari kısa olsun 😂