Doğum yaptığım günden itibaren kimyon çayı içtim sütten bebeğime geçsin rahat etsin diye fakat gaz sorunu 1 ay dolunca tamamen başlamıştı birde kolik bebekti bigaia damla kullandık(5 damla günde 1 defa) benim bebeğime fayda etti diyebilirim ama doktorunuza danışın ve karnına ılık havlu koyabilirsiniz ayaklarını sıcak tutun ilk 4 ay gaz sancısından uyuyamıyordu damla bile kullansak bazı gecelerimiz zor geçiyordu Allah kolaylık versin şifalar versin👼🏻