ikincibaharrrr adetim 1 hafta geçtikten sonra hamile olduğumu öğrendim. Betam 500 küsürler de idi , tuvalete çok sıkışık yani mesanem dolu iken girdiğim ilk ultrasonda doktor keseyi görmüştü. Tekrar bakmak istedi kan sonucu çıkınca ama tuvalete gidip mesaneyi boşalttığım için göremedi çişini yapmışsın dedi 😂