happymom61 Bebeğim 1 aylık kolik ve uyanık olduğu süre boyunca sürekli ağlıyor hiç durmadan önerileriniz varmı
happymom61 happymom61 kaçıncı ayda geçti ? Psikolojim çok bozuldu yıprandım sürekli ağlıyor uykusunda hep kıpır kıpır bizide uyutmuyor
bisenakillisinzaten happymom61 2.5 aylık falandi biraz düzelmişti.Benim bebeğim uyumazdi bide 1 gün boyunca uyumadigini bilirim
bisenakillisinzaten happymom61 önce bibs verdim onu tuttu. Sonra wee baby bin kiraz uçlu olanından aldım onu kullanıyoruz simdi